lördag 23 januari 2010

lyckorus....


..ja kan man få annat än lyckorus när man vaknar av att solen skiner en i ansiktet!!
Så underbart!!!
O vilken energi man får, hm..O Här finns ingen brist på sysselsättning..hihi...

Här hemma läses just nu trädgårdstidningar innan säng dags, jag drömmer mig bort!!
Finns ju så otroligt mycket fint o läckert!!

Nu längtar jag efter VÅR!!!


Nej nu har lilltjejen vaknat efter förmiddagsluren så nu åker nog kläderna på o pulkaåkning står på schemat!!

Hoppas ni har en underbar LöRdaG!!!

15 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Visst är det dunderhärligt väder ute.. Jag har precis kommit in efter en 75 minuters promenad.. GOTT!!!
Man blir så mycket piggare när solen tittar fram..

Njut nu resten av helgen..

Kram Mia

hemma hos lilla mej sa...

Vad underbart det är när solen skiner in genom fönstren.Man blir pigg.Ha en skön kväll Goa Kramen Rita ♥

jeanette sa...

ja, jag kände detsamma i dag ..en helt ljuvlig dag med sol ..det behöver man . Du har fått in härliga bilder , man längtar efter våren nu , jag håller med . Trevlig helg på dig med . Kram jeanette .

Unknown sa...

Härlig med sol, vi har badat ute i varm pool med 6 minusgrader, härligt.
Ha en fortsatt skön lördag du med!
Kram anna

emilias gömmor... sa...

Underbara sol! Man blir så lycklig!
Idag har det loppats!

Kram Mimmi

vadmalen sa...

Tack för tipset en vit primula får det nog bli.
Kram
Birgit

Fröken Fräken sa...

Jag tror minsann att den känsla av förtjusthet som jag hade igår har vandrat över till dig! :-) Idag har jag mest känt mig lite trött - för många projekt och ingen sol är kanske orsaken..? Ha en härlig kväll!!

Änglarnas hus sa...

Soligt här med..så välbehövligt!!

Kramis Sanne

Tessie sa...

Känner igen mig gällande trädgårds drömmarna på kvällarna :-)
Visst ska det bli härligt med vår!

Kram Torparfrun

Erika sa...

vilken mysig blogg med fina bilder =)

Var gärna med i min tävling där du kan vinna mellanmåls/sportprodukter av ett värde av 700-850:- som pågår just nu här:

http://onechicmama.blogg.se/2010/january/reztart-tavling-1.html

blomsterboden i skanör marie sa...

så härligt med sol hoppas den har lyst på dig även idag=)

kramkram marie

Dona blogg sa...

Åh idag tyckte till och med jag som längtar sååå efter våren att det var härligt ute!
Har tagit en lång skön promenad i solskenet och sedan ritat odlingslådor i snön och planerat ;) Kul och se att det är fler än jag som drömmer sig bort...

Fortsatt skön söndag!

Anonym sa...

Ja nu kan man känna att vi är på väg mot en underbar tid, tänk att solen kan ge en så mycket.
Fint med en vit sankt paula.....


Nääää jag har inte fått mailen ännu, snälla prova igen på den tidigare adressen eller den som finns på min bloggsida.

Ha en bra vecka
kram Pernilla

Ljuva Drömmar sa...

Vilket underbart sätt att vakna på, förhoppningsvis kommer det många sådana mornar det närmaste.

Jag har nyss hittat till din blogg och kände direkt att jag kommer att få mycket inspiration utav den. Du hamnar direkt i min lista över inspirerande bloggar.
Hoppas du hittar nåt du gillar även hos mig.

Ha de gott, kram Maria!

lottens vita och gröna sa...

hej elin är precis som du...man är liksom i nästa årstid hela tiden, hmmm njuter med av trädgårdslitteratur och längtar som en toka till penséer och allt!
varmkram lotten