fredag 7 maj 2010

min kamera har fått fnatt....


..Ja det kan man nog säga..
Alla bilder blir så ljusa..Hm..o lite suddiga..
Undra vad jag har lyckats komma åt för inställningar...

Så i eftremiddag få vi nog ha et litet utvecklingssamtal jag o kameran o komma till sak med problemet..tihi...

Bild från en hörna i uterummet..
Bortse från tändvätske flaskan som lyckats komma med på ett litet hörn..
Utanför står mina övervintrade mårbacka o gottar sig i solen..

Sol ja..den varan är det dåligt av idag.. Det riktigt stormar ute o egentligen är det riktigt mysväder idag..
Men men..Mys får det bli ikväll.. Fredags mys, god mat o goa vänner!!

Imon ska jag minsan ha lite premiär..
Ska gå på min första auktion..!!
Wow det ska bli spännande...

Tyvär blir det bara ett kort inlägg idag..Hm..Mina stressfria mornar har helt plötsligt gott upp i rök..
Oj vad det är gott o ligga o dra sig...

Nehe..Dags att dra igång fredagen!!
Hoppas att ni får en underbar helg!!

18 kommentarer:

by.hårenberg sa...

Hejsan=)
hoppas våren kommit och att sommaren har börjat göra sig påminnd=) kan tänka mig att det är trevligt att få sitta i ett sådant fint uterum...
kramar
la petite perle

hemma hos lilla mej sa...

Vilket underart uterum du har.Hoppas att du får till det med din kamera.Önskar dej en mysig dag kramar Rita ♥

Sussi sa...

Ha Ha...hoppas utvecklingssamtalet blir givande!
Lycka till på auktionen...håll armarna i styr så du inte kommer hem med något oväntat!
Gör du några fynd så får du lova att du visar oss...
Kram
Sussi

Anette sa...

Det så iallafall ljuvligt och ljust ut på din bild!.Mycket fint=)
Kraaaam/Nettan

[ c o y o t e ] sa...

Tycker bilden är ljuv och fin ; )

Skön helg..

♥Mia

Cathrin sa...

Önskar dig också en fin helg! Och lycka till på auktonen. Du visar väl om du gör några fynd?
Kram
Cathrin

Tulipa sa...

Hej!
Vilket busväder det är..blåser så man fårt hålla i hatten!

Jag tycker bilderna ser fina ut, kan inte se att det är suddigt!

Lycka till på auktionen!

Kram mariette

Norregård sa...

Hu, vilket dåligt väder!!! Svinkallt!!! Och regn och blåst...

Meeeeeeeen vad kul med auktion, LYCKA TILL!!!!
Glömmer aldrig när jag ropade in mitt första köp....jisses vilken hjärtklappning;o) Spännande!!

Kram Kram Malin

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!!

Du har det nog allt liiite varmare i alla fall då du vågat ställa ut pellisen :)..

här stormar det också ..känns mer som oktober!!

Lycka till på auktionen i morgon!

ha en riktigt fin helg!!

Kramis Sanne

Millas hem sa...

Halloj!

Hade jag också tänkt, gå på aktion alltså!
Men jag ska jobba istället! =((

Kram Camilla

Källeboda lantliv sa...

Bilderna är ju ljusa och fina ..det ska de ju vara ..det vita förstärks ju ..hi,hi. Kul att gå på auktion..man sitter och laddar inför att ropa ..ibland är det för sent ..då har chansen gått ..tänk på det ..men du är kanske modigare än mig ? men det är en träningssak ...du måste visa dina fynd sedan . Fina stolar du har på din altan ..jag letar också till vårt kök ..trevlig kväll ! kram jeanette.kallebodalntliv

Mycket annat & lite betong sa...

Vilken mysig hörna i ert uterum. Skönt med ett sådant nu när det är lite kyligt.

Trevlig kväll!
Agneta

Unknown sa...

Hej vännen!
Nu hann jag titta in hos dig!
Blev lite full i skratt när du skrev om tändvätskan, det lyckats alltid komma med något på bild när man fotar. I mitt fall brukar det vara locket till objektivet...
Fin stol du hade där i uterummet.
Ha en fortsatt skön helg!!
Kramisar Anna

Annika Christensen sa...

Oj så mycket vackert det var att titta på här!
annika

gamla skolan sa...

Vilken helt underbar stol !! Hoppas att det ordnar sig med kameran , fast jag tyckte bilden såg fin ut . Kramar Susanne ♥

Gårdsromantik sa...

Så vackert - jag sitter precis på en sån där stol :-)

Kram Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

Marie sa...

Hoppas utvecklingssamtalet gick bra, hihi. Jag tycker iallafall att bilden ser jättefin ut och den där stolen är ju sååå snygg!

Här har det också varit riktigt kallt under veckan, men idag har det äntligen kännts lite varmare.

Ha en bra vecka Elin!
Kram Marie

Unknown sa...

Så spännande med auktion. Hoppas du fann något kul.
Ha det bra!
Camilla