måndag 24 maj 2010

Nya vecka...


..Ja idag tar en ny vecka fart..
Men vilken underbar helg vi haft!!
Vi har varit ute från morgon till kväll, lekt, grejat i trädgården o grillat..
Helt fantastiskt!!

Bild från våran framsida..
Där dammen har sin plats..
Underbara pingstliljor svävar så fint över jorden..
O i rabatterna växer det så fort så man nästan
kan se det med blotta ögat..!!

Men nu sätter en ny vecka fart..
Student o Morsdag står i kalendern..Alltså en vecka med massor av jobb!! OJ oj oj...
Så om jag inte är allt för aktiv här på bloggen i veckan så vet ni varför..
Ni hittar mig helt enkelt på Jobbet om ni vill mig något..tihi...

Alltså inte tid att sitta här nu!!
Hoppas att ni får en bra start på veckan!!!

17 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Visst har det varit en underbar pingst.Synd att tiden går så himla fort.Fin bild.Önskar dej en skön dag.Kram Rita ♥

Marie sa...

Visst har det varit en underbar helg med ett helt fantastiskt väder. Härligt att vara ute och greja från morgon till kväll, tänk så underbar denna årstid är!

Ha en bra start på veckan!
Kram Marie

LOPPISLIV sa...

Hej Elin! Jadå jag lämnade kvar lite shopping till dig också :-) Fast det ser inte ut så på minutenutdraget...hihihi Det är dyrt med en tonårsdötter som älskar att shoppa lika mycket som mamma :-) Så himla fint det ser ut när man har en damm i trädgården, jättemysigt. Ha en bra vecka nu. Kramis P

Västbacken sa...

Hoppas din vecka blir bra.

Lotta

Photo by Maria sa...

Ni har så fint där hemma, jag ser det ju med jämna mellanrum när jag kör förbi..

Ha du med en bra start på veckan nu och stressa inte för mycket..

Kram Mia

blomsterboden i skanör marie sa...

hej vännen, skönt att höra att allt är väl med er, har oxå varit ute hela helgen å fixat, nice:)
hoppas din vecka blir toppen!!

kramkram marie
lyckost dig som har en damm.

Unknown sa...

Synd jag har så långt till ditt jobb, annars hade nog jag varit hos dig ofta!!
Blogga när du hinner, det måste göras av glädje!
Ha det så gott!
Kramis Anna

Tulipa sa...

Heej!

Har ni redan student? Det var tidigt! Här nöjer vi os med Mors Dag *hihi*!

ha det riktigt bra och jobba på!!!
Kraam mariette

Jo just det, håller med, helgen var magisk...SOMMAR!

In my house sa...

Halooj, visst ä dom snygga. Vad använder du dina till???? Hoppas allt ä toppen,,,, här åskar de för fullt..

Kram josse

Unknown sa...

Hej
ha en toppen vecka...

kram Catthie

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

Så fint ni har det runt dammen!..Det är såå lugnande med det porlande vattnet!

ja, jisses nu är det bråda dagar i din bransch!!

ha en fin start på veckan!!

Kramis Sanne!

kallebodalantliv sa...

vad fint med en damm ...ni har energi och hittar på fina arrangemang ute ...det står stilla här ..bara lite krukor ..men men man kan inte hinna allt ...jag har ju studenten snart ...ha en bra vecka ..och blogga när du har tid ! kram ...jeanette.kallebodalantliv

Vintage House sa...

Hej,
ja helgen var verkligen helt underbar...
lycka till på jobbet och hoppas det inte blir för stressigt:)
kram
sandra

Anonym sa...

Önskar dig en toppen vecka, men jobba inte ihjäl dig nu vännen :)

Kram Pernilla

Åsa sa...

Åh så vackert vid er damm. Precis i min smak.

Kram Åsa

gamla skolan sa...

Såfin bild från er trädgård ! Hoppas du får en fin vecka ! Kramar Susanne ♥

Hildas Hem & Trädgård sa...

Hej!!
Jag skulle vilja ge dig en Award!
Den finns att hämta på min blogg.

Kramar