söndag 2 maj 2010


Oj oj vad helgerna går fort...

Till mitt utlovade inlägg..
Har fått massor av awarder men varit så otroligt dålig på att ta han dom dem..
Men nu så..

Denna Awarden fick jag av Underbara Anna
www.vitaverandan-anna.blogspot.com
Tack underbaraste du för att du är du o för all inspiration du ger!!


I awarden ingår att berätta 7 saker om sig själv..
Oj oj..vad jag har tänkt..vad vill ni veta?!

Att jag är otroligt mörkrädd?!

Att jag älskar o bara vara hemma, att jag är otroligt hemmakär helt enkelt?!

Att jag älskar att ha mycket folk runt omkring mig, o givetvis gärna hemma hos oss..
Middagar, mys o bus...?!

Att jag gör precis allt för min familj?! O allra mest för min lilla Vera..Hm.. Hon är nog allt lite bortskämd ibland..Eller?!

Folk undrar hur jag orkar damma.. Men jag erkänner, saker o ting hinner nästan aldrig stå på samma ställe här hemma så att de hinner aldrig bli dammiga..
Ni får gärna tycka att jag är knäpp..Tihi..

Att jag ALLTID har ett nytt projekt på G innan det pågående ens är halvvägsklart..?!

Att blommor o god mat är den absolut bästa vardarslyxen.. Oj fint o gott...Mmm....



Undrar ni något med så fråga gärna!!

Ja jag vet att awarderna o utmaningarna snurrar runt o jag erkänner att jag har otroligt dålig koll på vilka som har haft den..

Jag ger den helt enkelt vidare till alla som vill ha den!!

Dags att krypa i säng..
Ses imon!!

3 kommentarer:

Norregård sa...

Kul att få veta lite mer om Dig Elin!! Grattis till dina awarder, du är så värd dom med din finfina blogg;o)

Kram Kram Malin

[ c o y o t e ] sa...

Grattis!! Den är du väl värd!

♥Mia

Sussi sa...

Grattis till dina awarder (säger man så...??) dom är välförtjänta!
Skulle kunna instämma i allt du beskriver, utom det där med mörkrädd...:o)

Kram
Sussi