torsdag 12 augusti 2010

överraskning...


..Ja en dag kom J hem, lycklig som tusan..

-Jag har en överraskning till dig, sa han...
Oj tänkte jag..vilken lycka!!
-Något stort, vitt slitet o sådär lagom rostigt..

Kan det låta bättre tänkte jag...

Det här var vad som mötte mig på uppfarten senare på kvällen.......





Jo det klart, alla hans beskrivingar passade ju väl in, men en bil?!

-Nog har väl du bärt hem massor av slitna o skavda saker, sa han o skrattarde..

-Nu var det min tur, fortsatte han nöjt..

Jaja, vad säger man??
Mer än att man älskar honom o försöker o le ikapp...

Nehe..
Dags att väcka lilltjejen för att starta en ny dag!!!


8 kommentarer:

Unknown sa...

Hahahahahahahaaaaa jag avlider vad roligt. Underbart med en man med humor!!

Kram Catta

Sandra sa...

Kikar in och säger hej! :)
Vilken fin blogg du har.

Malin E sa...

Åh en gammal bubbla! Jag som sa till min bror häromdagen som grejar med bilar att jag vill ha en. Hi hi min första stora kärlek hade en vit bubbla som vi åkte runt i mycket hi hi va kul!! Fast min ska inte vara vit om jag får tag på en hi hi

Millas hem sa...

Grattis till din lilla bubbla!
Haha, där fick du allt! Vit rostig och charmig! Är det inte så allt ska vara?! =))


Kram Camilla

Designe sa...

Haha...den var verkligen shabby chic!:) Kul! Åh va jag gillar din låda som du fyndade, vilken himla tur! Älskar lådor och fack! Blev superfint! Kram :)

Vita huset 28 sa...

Haha ja vad kan man säga, han hade ju rätt i vad han sa de va!
Fast kul grej ändå, eller?
Kram Camilla

Lilla gårdshuset sa...

Hahaha vad skoj! Det kallar jag humor:).

Kramis/Heléne

Photo by Maria sa...

Wow.. Wn gammal Bubbla.. Antar att J kommer att renovera upp den till en riktig skönhet :-)

Ha en bra fredag..

Kram Mia