fredag 13 augusti 2010

trevlig helg..


..Ja kikar in en snabbis o önskar er alla en trevlig helg!!

Hm..På löpsedlarna stod det att det skulle bli en jätte varm o solig helg, dock tycker jag att det är mer höst än någonsin utanför fönstert idag..jaja...

Bild från uterummet..
Regnet droppar från himelen o det är perfekt tända-ljus-väder...

Här hemma har vi en sjuk liten tjej så vi får se hur helgen blir, kanske bara hemma mys..
Annars släktträff...

Tack Goa Mormor som vill vara hemma hos Vera idag så att jag i alla fall kan jobba några timmar!!!

Nehe..Snabbis var det ju, dags att rusa!!

11 kommentarer:

Unknown sa...

Trevlig helg Elin!
Hoppas ni piggnar till.
Kram Anna

Anonym sa...

Vilket fint stilleben. Harmoniskt!

Vilken underbar brudbukett du gjorde iinlägget nedan. En sådan skulle jag med velat ha

Kram Lena

Millas hem sa...

Trevlig helg på dig också!

Kram Camilla

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Hej!
Som jag har fnittrat åt gårdagens inlägg.... Det är sjukt kul med humor på den nivån... så helt otippat:-)

Trevlig helg, du me!
Hillevi

LOPPISLIV sa...

Fina bilder som alltid här hos dig, ert uterum ser så himla mysigt ut, måste vara guld värt att ha, jag skulle gärna ha ett inbyggt uterum, drömmer om ett stort växthus eller orangeri att ställa bord och stolar i, ja alltid är det något man drömmer om eller hur?? Ojoj vilken härlig bubbla du fick i förra inlägget, wow, det är min drömbil, för visst är det väl en Volkswagen bubbla?? Ohh jag hade jublat och hoppat runt av glädje om min T hade kommit hem med en sådan :-)) Trevlig helg. Kram Paula

Norregård sa...

Hej!
KIkar in och önskar trevlig helg!! Jisses vad hett det varit idag, tur man kan svalka sig i poolen!!

Hoppas Vera är bättre nu;o)
Kram Malin

Vita huset 28 sa...

Åh trist med en sjuk tös, hoppas hon kryar på sig.

Här har vi 27 grader o superklibbig luft. Inte höst här inte. Fast jag klagat lite de sista dagarna så vill jag nog ha höst ändå. Som du sa de är ju så mysigt att tända ljus. O alla färger som blir ute på träd och natur.
Ha en skön helg
Kram Camilla

designofluna sa...

Hej! Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!
Kram Malin

Källeboda lantliv sa...

kikar in och önskar dig en fortsatt trevlig helg ..sjuka barn inget skoj ...vilket lyft du gjort på maxi ..blommorna är så fräscha där ...bra ...kram jeanette.kallebodalantliv

Huset vid ån sa...

Hoppas att du haft en trevlig helg! Härlig o inspirerande bild.....Kram Therese

lottens vita och gröna sa...

ohhh din brudbukett här ner, heeeeeeelt bedårande, jag har varit såååååå dålig på att skriva, tar mig i nackskinnet nu, blink, vi hörs snart, varmkram lotten