onsdag 13 april 2011

Det går i 190....


Huuu, ja...
Allt går i 190 just nu, där av mitt inte så flitiga bloggande...

Ändringar i scheman har gjort att jag jobbar längre dagar, vi håller på o förberera
vårat hus för försäljning o flytt och fix har börjat i nya huset...
O ja, jag hinner undefär ingenting av det jag skulle vilja hinna..
Men men, lite bli i allafall gjort!!



O så förbererder jag ju givetvis för våran Loppis!!
Här från bordet i uterummet åker det nog ner en o annan grej i lådorna innan Söndag..
Alltså LOPPIS i Kyrkhultsfolketshus
Söndag 17e 11-14

Igår var mäklaren här o skrev kontakt på att försöka o sälja vårat hus,
O jag börjar få lite ont i magen över allt som ska hända...
Måtte allt gå bra!!

Men det klart att det gör!!

Nehe, jobbet väntar..

Hoppas att ni alla får en bra mitt i veckan dag!!
Kramar

11 kommentarer:

Unknown sa...

Klart det går bra Elin!
Det blir kul att komma ut till landet.
Underbar bild sååå snyggt!
Kramis Anna

Källeboda lantliv sa...

Förstår att du har mycket att stå i..det går säkert bra med försäljningen av huset ...den som flyttar in får säkert ett perfekt renoverat hus ...hi.hi...du är ju duktig inredningsexpert...wow ! vilka fina loppisfynd ...får se om jag hinner komma ...min bror fyller 40 denna dagen ...kram jeanette.kallebodalantliv

mysiga heestrand sa...

Det är klart att det blir mycket att stå i när man skall planera för flytt och dessutom jobba.
Det går säkert bra med försäljningen.
Vilken fin bild.
Kram och ha en fin dag
Marita i Heestrand

sussi sa...

Det går säkert bra. fast jag vet hur det är man lämnar något som känns som sitt. Jag flyttade från Stockholm upp till dalarna och i samma veva skilde jag mig. och nu bor jag här i dalarna och trivs bott här i 13 år nu. Lycka till Kram Sussi.

Liza sa...

Ojoj du har mycket att stå i..!
Det går säkert jättebra med båda husen!

Ha en fin dag!

Kram Liza

LOPPISLIV sa...

Vacker bild!!

Klart att det går bra Elin!! Ni som har så fint hus. Förstår att du har mycket omkring dig nu, men kul samtidigt förstår jag :-) Ska försöka komma på loppiset, är bortbjuden på eftermiddagen men ska nog hinna dit en liten stund och fynda lite :-) Kram Paula

Vita huset 28 sa...

Åhh så mycket fint de stod där!!

Förstår att det är mycket som tar din tid nu. Du ska se att allt går bra.
Ha en skön onsdag
Kram Camilla

Min lantliga dröm sa...

Förstår att det är lite pirrigt, som alltid när det är stora förändringar på gång. Underbar bild förresten :)

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram Ulrika

Unknown sa...

Att ge sig in i husmarknaden är som gjort för fjärilar i magen :)
Men det brukar bli så bra så, sen..
ha det bra
kram Maria

Photo by Maria sa...

Jag tror faktiskt inte att det blir några problem att sälja ert hus även om det bruka vara segt att få hus sålda i byn.. Men ert är så fint och ni har gjort mycket där..
Lycka till..

Kram Mia

Gnistra i Norr sa...

Vilken fin blogg du har. Hit återkommer jag gärna.

Hoppas att du får en fin dag.

//Jeanette