torsdag 21 juli 2011

Som i sjunde himlen....



...Nätterna som spenderas i vårat nya hus är underbara!!!
Jag njuter allt jag kan i de få rum som är klara...

Just nu pågår mest rivning i resterande delenmen en vacker dag ska det nog bli ett slut på
det också, vi kämpar på!!

Men vet ni vad?!

Nätterna i vårat klara sovrum tillbringas i allafall i sjundehimlen...



...de här skatterna fick flytta hem till mig en solig dag förra veckan,
känner ni min lycka??

Gamla järnsängar, slitna vackra o alldeles underbara i mina ögon!!
O med porslinshjul,
jag sover i sjunde himlen!!!





...O för er som inte köpt denna, köp den!!
Helt underbart nummer i mina ögon...

O vet ni vad??

Nu ska jag allt försöka o ta mig i kragen o kika in här lite oftare...!!

Kramar från byggkaos, sjundehimlen o ösregn...


11 kommentarer:

Norregård sa...

Jag dööööööör, vill ha...vill ha...vill ha:)))) Lyckliga du!!

Kram Malin

Vintage House sa...

Hej
Helt ljuvligt vackert:)
superläckra sängar förstår din lycka..
all lycka till med renoveringen....
ta hand om dig och ha en fortsatt skön sommar
kram
sandra

annasaramaria sa...

Sovrummet ser jätte härligt ut! Lycka till med fortsatt renovering.

Anonym sa...

Glädjen känns ända hit till oss, Elin
Så fint och kan tänka mej att ni sover som på moln.....
Penslen och kofoten går väl snart för sig själv..... lycka.....
Kram Christel

LOPPISLIV sa...

Ohhh så härligt Elin! Nya järnsängarna ser ljuvligt fina ut, gillar den gröna färgen. Förstår att det känns roligt att se hur det blir klart lite i taget. Det kommer att bli såååå fint ska du se, sovrummet ser så fräscht ut...Sov gott nu där i sjunde himlen :-)) Kramis Paula

Photo by Maria sa...

Så fina järnsängar.. Förstår att det är sjundehimlenkänsla för dig =)
Så bra som ni jobbar på så är snart hela huset klart för att kunna inredas och sedan börja flytta på inredning.. Alltså klart så det blir som vanligt igen =)

Kram Mia

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Fina fynd i ett ljuvligt sovrum :)
Förstår att du sover gott!

Kram från Australien♥

Källeboda lantliv sa...

Jättefina sängar du fått tag på ..kan förstå att du är i himmeln...du kommer att få det så fint ! men visst är det jobbigt med renoveringar ..synd att man aldrig blir färdig bara .. kramar till dig ! jeanette.kallebodalantliv

Ivy and Elephants sa...

This is just gorgeous. I really love the idea of the window pane in the window. Fabulous

Paula
ivyandelephants.blogspot.com

Maria Nyckelpiga sa...

Så fint, förstår att du sover som en prinsessa! Lycka till med fortsatt renovering, det ska bli kul att följa här.

kram

Unknown sa...

Å vilket härligt sovrum :) visst är det skönt när rum efter rum blir färdigt å man kan bara njuta :)

Här hemma är det hus målning som gäller .

Ha det gott hälsar Andréa