fredag 20 december 2013

Renar....

 

 
 
...Åhh, det här ständigt gråa vädret
gör inte att julkänslorna känns på topp!!
Nej hur mycket jag än duttar o fixar här hemma
så kommer liksom inte den där rätta känslan
riktigt fram
 
Några cm vackert vit snö
hade gjort mig riktigt lycklig just nu!!
 
Fler som känner som jag??
 
 
*
 
Men vi gör så gott vi kan o njuter av julen inomhus,
Jag o Vera vi njuter allra mest av våra nya renar som
flyttat in...
Kärlek vid första ögonkastet!!


 


Renarna finns Här


 
 
*
 
Här hemma har Vera o J tagit Jullov,
Jag själv ska hoppa in lite till på Jobbet och lilla Doris,
hon mest glider med och beundrar allt vackert som
lyser överallt!!
 
*
 
Nehe, dags att greja vidare..
Imon väntar årets stora glöggfest med
nära o kära!!
 
Varma Kramar Elin
 
*
 
ps. Onsdagens Julreportage flöt på bra!! O jag väntar
med spänning på att få se bilderna!!
 
 
Maria Östberg in action
 
 
 
 

14 kommentarer:

Tinas bo sa...

Men jösses vilka vackra renar!!!
Var har du fått tag på dem??
Vill ha!!! :)

Härliga bilder!

Kram Tina

Anonym sa...

Va kostar renarna? De är helt underbart vackra.

mysiga heestrand sa...

Jag håller fullständigt med dig om att någon julstämning ute är det inte precis.
Du har så fint och hos dig ser det så ljust och fint ut. Renarna är ju också väldigt fina.
Jag ser också fram emot att se reportaget av ditt julhem nästa år.
Kram och ha en fin jul
Marita i Heestrand

Anonym sa...

Hej!
Ditt hem är underbart!!
Jag ville tipsa dig om att på kosta Outlet kommer vi att sälja underbara kläder från sagen vintage design för halva Outlet priset och jag tror du skulle älska dom! Finns för dam och barn och det börjar den 25 😊

Anonym sa...

Så otroligt fina renar!

Källeboda lantliv sa...

God jul på dig bästa elin ! Kul att ses idag ... Kram Jeanette

Sommerhuset i bakken sa...

Vakre reinsdyr og herlig bilder! Sååå fint!

Ønsker deg en super kveld og noen fantastiske førjulsdager! Kos deg masse!

Sommerhuset i bakken sa...

Vakre reinsdyr og herlig bilder! Sååå fint!

Ønsker deg en super kveld og noen fantastiske førjulsdager! Kos deg masse!

Gjuterian sa...

Vill önska en riktigt God Jul!

Kram från Helen

Birgitte og Kaffekoppen sa...

De kærligste julehilsener med ønsket om en glædelig jul til dig og dine. ❤

Kram
Birgitte

Rosa i huset i vitt sa...

God jul
kram Rosa

idémakeriet sa...

Vilka fina renar, älskar de!!!
Jag önskar dig en strålande jul!!!
Varm kram Gerda

kråke sa...

God Jul till dig och dina skatter!:))

Kram kråke

Linda sa...

Åh vad fina renarna var, letade just efter sådana i vintras. Fann bara mindre storlekar. Vill gärna veta vart du fann dom? :)