onsdag 18 mars 2015

Ljuva Fritillaria....




...Ja, när det kommer till just lökväxten så må jag nog säga
att jag har svårt o välja en endast favorit..

Ända tills jag ramlade över denna skönhet....


...en helt vit Fritillaria!!

Fritillaria meleagris alba

*

Fritillarian syns vanligen som vackert rutig i
Lila o vitt..
O visst är den väl ljuvlig den också?!
Men denna vita fick mig
 totalt på fall!!

Jag hittade min HÄR...


*

Här hemma har vi landat efter en underbar 
helg tripp...
I lördags fyllde jag år o blev då äntligen färdig till 
något som jag lääänge önskat!!

Jag tog min älskade J med mig o
for på Loppemarknad i Köpenhamn!!
Vilket ställe!!

*

Alla ljuva inköp står fortfarande på köksbordet i
väntan på rätta platsen...
Ni som följer mig på Instagram har såklart fått en 
tjuvkik!!

*
Dags o starta denna dagen!!

Kramar Elin



7 kommentarer:

Christina Mari sa...

Nydelig!
Ha en vakker onsdag.
Klem Christina

Robin Johnson sa...

Gorgeous! Perfect for springtime.

Bonjade sa...

Lovely gives me the complete spring feeling

Fine evening

Rosa i huset i vitt sa...

Kikar in och önskar dig en fin helg
kram Rosa

Gabriella sa...

Så ljuvligt! Härliga bilder hos dig!
Kram

an angel at my table sa...

Ljuvligt!!! Nu är det vår.

Meta sa...

Grattis i efterskott då. Fritilarian är så fin och skir jag blir glad av den
Ha en fin och bra vecka
Kram Meta